14 augusti

jag har inte sovit nått. jag är sjukt trött men jag kan inte tillåta mig själv att somna. jag har aldrig känt denhär känslan. Något är fel, riktigt fel. Det är inte meningen att det ska vara såhär. VI ska inte vara såhär.

jodå, ni som läser min blogg kommer få höra om dethär ett tag.

idag ska jag bara ta det lugnt. Lycka bli frisk till imorgon. För då är det sista dagen på jobbet och sen är det utgång. Som jag har sett fram emot denhär helgen och det är nog nu jag behöver den som mest. Så..

fredag = utgång
lördag - poolparty med goda vänner
söndag = tillbaks till husvagnen med jonna
veckan efter =  shoppa och förbereda inför resan
söndag 24/8 = privatlektion med maria
måndag 25/8 = CYPERN!

sen vill jag ha mitt liv tillbaka. nu ska jag äta frukost. Jag hoppas han ringer, oh jag hoppas han ringer.

fan ta honom.


Kommentarer
Postat av: Sara

Jag finns alltid här för dig, även om vi nu bara är partyvänner så bryr jag mig otroligt mycket om dig, du är en viktig vän i mitt liv. Jag känner igen mig i allt du skriver och jag vet hur du känner. Jag vet hur mycket man vill ha någon att prata med, och nu finns jag här för dig, babe. Jag älskar dig <3 Kramar i tusen.

2008-08-14 @ 10:21:23
URL: http://soderlundsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0