2 augusti

jag är helt slut, inte bakis-slut jag-har-varit- uppe-hela-slut.Igår var bra, riktigt jäkla bra! Av alla fem helger jag varit ute u så måste nästan dethär varit roligast, lätt asså! Började hemma hos söderlund med värdinnan, gabbe och philip. Dyng-mys :) Sen drogs det vidare med bussen där vi träffa ett gäng killar som blev helt förtummade av philips och gabbes kyssar så dom kännde sig tvungna att komma fram och förklara att dom faktiskt tycker homosexuella är okej. Dom hade även väldigt roliga fyllesånger; "Jag är icke ful, jag är beautiful" som fortsattes sjunga av mig söderlund resten av kvällen. Vidare till Otten, märkte att jag hade glömt mitt ID-kort så pappa var snäll och komma och lämnade det åt mig. Vilket ös! shakie ute på balkongen, gabbe röjde loss inne på stora och resten av kvällenn var det jag, sara och dom absolut roligaste killarna att vara ute med som ägde det lilla dansgolvet. Det var slick i navlar, upplyft över golvet, Olle's egna dansmoves, smile-made-in-heaven-Marcus och hans mage som vi fick se ett antal gånger. Det var nya vänner, jag tycker om nya vänner :) när otten stängde trodde jag det var dags för mig att dra mig hemmåt men nej då, jag och sara skulle ju ABSOLUT följa med till Donken enligt Markus så vi satte fart. På vägen blev det en samtal om Lena Handén. Inne på Donken blev det bråk men det brydde jag mig inte om. Vi hade fullt upp medd att trycka i oss det vi hade köpt och sara säger: jag är collaste av alla här, jag har två sånger efter mitt namn. Och sen var det igång, killarna gjorde om varenda låt dom kunde komma på till Markus istället. Vi fick resultat som: Ljudet av en Markus, behöver ljudet av en annan markus. Eller Marcus går och fiskar. It's a markuslightning. Och När klockan började närma sig halv 5 var det dags agtt börja dra sig hemmåt, mamma kom och hämtade mig och hade med sig en hund som blev glad att se mig. Blev förföljade av någon skum bil men vi kom hem helskinnade och jag somnade strax efter 5.00 imorse, så den stora frågan; Varför i helvete har jag vaknat nu för? Dock måste jag ju packa, jonna kommer runt 12 men jag vill sova lite till men nej nej, jag ska absolut vakna och fjantigt nog inte kunna somna om. Okej, lika bra att börja packa. Nu har ni iallafall fått höra om min underbara fredag. Hoppas eran helg blir bra, för resten av helgen ska jag bara slappa och ta det jävligt lugnt. Hade bäst!

otten is the place to be <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0