<3




jag saknar er. jag saknar oss och allt vi lyckats åstakomma.
svenska mästare 2007, 12:a på VM 2007, 11:a på VM 2008 och silvermedaljörer i EM, 2007.

aldrig förr har en grupp människor fått mig att brinna så mycket för något, men ni har lyckats. Vad skulle någonsin kunna ta eran plats? Ni fick mig att dansa och tillsammans satte vi formation på den svenska dans-kartan. Fått nya formationer att vilja bli bäst. Från inget motstånd alls till 3 helt otroliga formationer är det nu dags för oss att kliva av scenen. Jag vill att vi alla ska vara stolta över oss själva, vi har gjort mer på 2 år än vad många gjort i hela sitt liv. Och vi har gjort det med flaggan i topp. varenda gång.. Herregud, hur ska jag kunna leva utan er? Under mina 14 år av dansade så har dom senaste två varit dom bästa och allt är eran förtjänst.

Karlsson, tack för allt.
ingen människa kan inspierar mig mer än Du.

Partystylerz, vårat uppdrag är slutfört, vi har lyckats
we have made them dance..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0