3 augusti, bilblogg

sådär, nu är vi på väg hem, just nu svänger det så väldigt förskräckligt. Jonna kör som en tok, hon vill nämligen hem till sin pojk som väntar hemma hos henne. Jag vill också till min men både han och jag jobbar så det blir inget idag. Det har varit den slappaste helgen på länge. Film, godis, pizza, pytipanna, bad, massa foton och hur mycket skratt somhelst. Bilder kommer inom kort upp på våra bilddagböcker (MBlomberg & joonnna) men ni har tur, här kommer snart några smakprov. För er som tror att dethär är första gången som jag och jonna bor i husvagnen så tror ni fel (OJ OJ, NU GÅR DET I 130!) nej ni, vi är rutinerat husvagnsfolk. Ända sedan vi har varit små har jonna följt med mig och min familj till husvagnen varje sommar. Men äntligen fick vi åka själva och det har varit helt sjukt kul även fast det bara var vi, även fast det bara var slappt, även fast det faktiskt var skitväder så har det varit bra, detta måste göras om! SNART! och om det inte blir husvagnen så är det snack om en utlandsresa när sveriges väder sviker och blir lite kallare. Även fast det 80% av tiden vi varit där nere så hade vi faktiskt riktigt tur med vädret imorse så det blev playan och massa kul hopp-kort. Nu är vi iallafall snart hemma och vad ska göras då? Duscha för min del, jag har sjövatten i mitt hår eftersom jag var så badsugen precis innan vi åkte. Vill någon ses kan ni ju höra av er. Bye Bye, Gamleby Rocks!

Jonna, du gjorde hela min helg. Tack!
värsta bästa vänner. <3
+ att vi faktiskt såg ett stjärnfall, igen.
 


Kommentarer
Postat av: Äny

Jag vill träffa dig nån dag! I kväll kanske, barnkalas för jeppe hemma hos sazza? :) PUSS

2008-08-04 @ 13:39:31
URL: http://hattifnattanna.blogg.se/
Postat av: joonnna

Saknar det, Vill tillbaka<3

2008-08-13 @ 13:25:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0