7 augusti @ work

PULL ME OUT FROM INSIDE! jag deppar idag och jag tycker att jag får det. Längtar som en tok tills jag går ifrån jobbet för att möta Anna och Moa för en fika, snacka skit och bara ha det trevligt. Sen när den ena går och tränar och den andra går på bio ska jag göra ett tappert försök att få Viktoria för att få med henne hem till mig. Annars får jag väl åka buss ensam. Btw vilket var ganska länge sen. Åkte ju 117 nästan varje dag i våras, varje dag till skolan. Ni kommer aldrig tro det men.. jag kommer faktiskt sakna skolan. Förstå hur skönt att ha något att göra varje dag samt göra det jag älskar; dansa. Och gör det med vänner. Jag saknar er <3 (eller jaa.. 7 av er iallafall) Nej du, det är inte vi som var dom falska. Det skötte du så bra själv. Well, i guess Karma is a bitch.

har massa att göra men jag orkar inte. det är tråkigt. Bonuslistor är det tråkigaste ting Gud (som tydligen ska ha skapat allt) lyckats med. Gör om allt till dans, något som han faktiskt har lyckats med.

Kommentarer
Postat av: Banana

Jag längtar också!

2008-08-07 @ 15:03:53
URL: http://hattifnattanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0