borta med vinden

det blåser halv storm ute och jag höll på att falla av cykeln en antal gånger innan jag lyckades ta mig in i huset. det som brukar ta 10 minuter mellan jobbet och hem tog idag nästan en halvtimme i motvind. Helt jävla otroligt. Ska nu sätta mig med teoriboken ett bra tag och sen ska jag städa ihop här nere för sen kommer sara och ida hit och ser på film. Jag slipper vara själv idag :) imorgon slipper jag också det eftersom älsko kommer och myser med mig. Och sen är det torsdag. då blire utgång. ledig fredag ifrån jobbet eftersom jag åker på dansläger tiigt på morgonen. Nu sett schemat och det verkar bli riktigt bra. Både disco, street, house, salsa, fridans, fys och teknik (hopp och snurr). Nu är jag pepp, nu är jag jättepepp. Nae, nu ska jag läsa teori, träna mage + rygg och stretcha lite innan jag hör av mig till sara och ida. ASSÅ JAG DÖR, MIN RYGG GÖR SÅ ONT! kapa ryggen? ja tack.. nu blire träning och plugg. bye bye baby.

life sucks and then you die

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0