Grattis Jesper, 5 år

ja ni, barnkalas är inte det lättaste. Full rulle hela kvällen.
Det var jag, sara, ida, anna, dannie, micke, svesse, kerstin, lotta och magnus och ändå var det hårt att hålla reda på både Jeppe och Fisan. Micke fick ta största lasset då han är väldigt omtyckt av båda ungarna :) jo men som sagt, full rulle hela kvällen och nu är jag helt slut. Försöker få tag i Totte nu men det går inge vidare, tänker nog lägga mig och sova och så får han ringa när han kommer hem, så får vi ser om jag svarar eller inte..

För tillfället sitter jag i min soffa men laptopne i knät och ser på SATC, som alla andra vardagskvällar. And i like it. Det ända som skulle kunna göra allt bättre är om totte låg här brevid mig. Jag saknar honom. Det änns väldigt konstigt just nu, men det kanske är en fas? Oh vad jag hoppas att det är en fas. Det får inte förbli såhär.. men jag vet att snart blir det bra. Går inte alla par igenom sånt här ibland? Jag menar, två år är ändå en lång tid och det kan inte alltid kännas likadant hela tiden. Eller hur? Snälla..? Jag älskar honom, det gör jag verkligen.

imorgon är det kneg igen, jag vill inte. Det är riktigt tråkigt nu.. 8 timmar av.. ingenting. Oh, måtte dessa 8 arbetsdagar går fort. Jag vill sova hur länge jag vill (även fast jag nästan alltid vaknar tidigt) och inte av någon jäkla väckarklocka. I HATE IT! hur fan ska jag klara av att gå upp imogonbitti? Nej usch, jag vill inte alls. Får väl tänka lite på allt roligt som komma skall. Tex. danslägret, cypern, och poolparty hos moa :) Nej nu somnar jag snart. Godnatt mina vänner. <3

Kommentarer
Postat av: Elin Johansson

Det är nog bara en fas gumman! :)

2008-08-05 @ 19:19:10
URL: http://fejkface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0