hej och hå vad tiden går..

ÄR KLOCKAN BARA 11.40?
TA MIG HÄRIFRÅÅÅÅÅÅÅN, NUUUU TACK!

min rygg är nu officiellt död, den existerar inte längre. Vilket betyder att jag inte kan ha ont eftersom den inte mer finns. Det vore ju underbart men alltså har jag bara fontom-smärtor. Typ som när någon har förlorat ett finger men känner ibland att det kliar i fingret.. som inte finns. Min rygg finns inte för jag kan inte använda den men det gör ont. Det är orättvist. Dethär kan förstöra hela min helg. Fan. är det inte ryggen är det knäna, är det inte knäna så är jag sjuk och är jag inte sjuk så är jag väl bara slö. Alltid är det något. Hej hypkondriker, join me?

och som grädde på moset glömde jag min ring hemma så nu är jag naken. Här kan vi snacka fantomkänslor. Jag sitter och snurrar på en ring som inte sitter på mitt finger. Bara den ljusa randen efter att ha solat med ringen är där. Jag vet vad som är det första jag gör när jag kommer hem. oj, nu är klockan 11.44. Tiden går sakta för en sommarjobbare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0