Hemma i åby

det var riktigt skönt att komma hit. Till folk som känner mig, till folk som förstår och tröstar när det behövs. Men jag kan inte ljuga. Jag saknar honom. Helt enkelt får jag leva med det. Det kanske blir vi igen? Vill vi ens att det ska funka igen? Vågar jag ens våga försöka? Jag vet inte. Jag vet att jag mår bra där jag är nu. Och dom kommande veckorna kommer inte vara så jobbigt. En helt otroligt rolig helg har jag framför mig och veckan i Cypern kommer bli oförglömligt. Jag tänker inte låta dethär förstöra allting.

Sitter i Sara's soffa och ser på TV 4 HUMOR. asbra!
jag har saknat sara, hon är min bästis, för hon är bäst. hennes familj också. här känner jag mig hemma.
<3

jag saknar min mamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0