icke godkänt

ja, jag kan lika gärna säga det. Jag klara det inte..
jag fick underkänt. Icke godkänt. IG. du-måste-göra-om-det-för-du-hade-för-lite-poäng.

egentligen visste jag om det. Jag har inte kunnat plugga tillräckligt. Jag lär mig inte genom att läsa i böcker och jag har faktiskt inte haft tid att sitta på körskolan då den stänger samma tid som jag slutar jobba. Hör ni hur jag försöker intala mig själv varför jag inte klarade av det? Lyckas det..? Jodå, jag tycker nästan det. Jag tar det nästa gång. Nu bokar jag så att jag får göra allt på samma dag, skrivning OCH uppkörning. Det skulle vara skönt att få allt gjort på samma dag.

hursomhelst så är jag på jobbet efter att storebror varit gullig och stjusat mig hit. Sista dagen denhär veckan nu eftersom jag inte går hit imorgon då jag ska vara i Vingåker klockan 10.00. Stenhård träning hela hekgen och jag tror det är vad jag behöver. Ikväll ska det stretchas till tusen! Tänker iallafall inte läsa det minsta i den förbannade teoriboken! jag är verkligen skitsur, nu går det ledsna till hat. Ja, jag hatar att jag misslyckades! Snacka om meningslöst. Är dock ganska glad ändå för vicky sitter och planerar fredag den 15:e just nu då det är Party till maxlast! VI ÄR BARA HÄR FÖR O SUPA! nu ska jag fortsätta jobba. Palla. Sen blire fika med moa och anna och ikväll sover vicky hos mig. Myselimysmys :)

saknar min älskling..

hejdå.

Kommentarer
Postat av: Sara

Klart du fixar det nästa gång, baby! <3 Åh, party det låter roligt! Får man vara med och leka? "Jag är icke full, jag är beutiful!"



Puss på dig.

2008-08-07 @ 19:54:00
URL: http://soderlundsara.blogg.se/
Postat av: Banan

såklart, nästa gång älskling!

2008-08-07 @ 20:10:10
URL: http://hattifnattanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0