ja Anna, ikväll ses vi!

Ikväll är det barnkalas för Jeppe (sara's systerson) hemma hos Sara. Lill-killen blir 5 år :)

ska få träffa mina vänner igen och det kommer säkerligen bli en toppenkväll. Dock ska jag både innan och efter (blir ni förvånade om jag säger..) plugga teori. Det börjar kännas ganska bra nu, nästan för bra? Det kanske är som alla säger, att man ska tänka logiskt? Jo oftast kanske men jag ska säga er, att i mitt huvud är inte måttet på däcken, eller hur tungt ett släp får vara inte det minsta logiskt. Det fastnar inte i mitt huvud överhuvudtaget. Annars känns det bra. Detdär kortet är inom räckhåll.

hur blir min höst?
det ser inte ljust ut. fan, jag skulle kunna börja gråta.
jag är inte klar än. Inte riktigt än..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0