jodå, sen hinner jag inte

så jag skriver nu istället när jag Blev nyss klar med det som Kerstin satt mig på att göra. Ganska stolt över mig själv, jag jobbar så fort att dom andra inte hänger med och det blir faktiskt rätt också. Har inte fått en enda fråga om vad jag har gjort hittills. Jag bara gör det jag gör och det går fort. Nackdelen är att det tillslut inte finns något att göra och när klockan då börjar närma sig att gå hem så känner jag att jag faktiskt kan sätta mig (eller stå för det är faktiskt det jag gör, vi har höj och sänkbara bord på jobbet och det tycker min rygg om) vid bloggen en stund. Största anledning är väl dock för att jag inte hinner skriva när jag kommer hem för då ska jag leka med hunden, byta om och sen drar vi vidare till Smedby för att fixa allt som ska fixas. Typ mitt hår, bra att ha frisörvänner :) snälla frisörvänner. på tal om det, jag måste klippa mig snart, eller iallafall luggen så man kan göra något med håret lite då och då. Och utväxten ska vi inte ens prata om, tack och hej. (jodå, man vet att man har lite att göra på jobbet när man börjar skriva om sin utväxt i bloggen på arbetstid) Förtillfället har jag ett mycket intressant samtal med Philip på msn , varesig han ska ha klänning eller inte ikväll. HAHA :D btw, vad ska JAG ha på mig? hur ska jag lösa detta? Jag har redan kört på fin och "normal" fest-stil, ikväll vill jag vara riktigt tuff. PARTY!

imorgon drar ju jag och min älskade vän & stjärnsyster Jonna till min älskade husvagn i mitt underbara Gamleby. Datorn följer med, bara ifall vi vill blogga eller lägga in bilder eller vadfan somhelst. Tror dock inte den kommer användas något särskilt men men, man vet ju aldrig, jag kanske får blogg-abstinens och bara MÅSTE blogga för min egen skull. Nu går jag, vi kanske hörs imorgon. Puss & hej mina vänner <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0