långtråkigt

jag börjar tröttna på att vara sjuk. Det är riktigt tråkigt. Känner mig faktiskt mycket piggare idag men har ont i hela bröstet så jo, jag stannar nog hemma imogon också men det gör ingenting för jag kommer få vakna brevid min älskling. Nyss ätit god lunch, torsk potatis och massa äggsås som min mormor var snäll att hjälpa till att laga. Hon slängde även in en maskin som jag ka ta hand om när den är klar. Har även lyckats få tag i LovisaMottagningen och dom har skriit ut nytt recept åt mig. Behövde inte komma dit och inte göra undersökning i år vilket är skönt för då kan jag bara gå till vilket apotek närsomhelst och hämta ut dom, annars hade jag fått stå i kö till undersökning och då hade mina p-piller nu tagit slut, så jag hade en jäkla tur. Passar på att hämta ut dom samtidigt som jag hämtar mitt nya bank-kort.

nu ska jag se Vänner och sen ska jag hoppa in i en kall dusch för att få bort det sista av febern. Dra på en ansiktsmask, torka ut ansiktet och smörja in kroppen. Jag älskar verkligen att duscha. Man mår så himla mycket bättre efter och jag kan nästan slå vad om att jag komer somna efter det. Nero kommer nog också somna då. Jorå, nu när jag är sjuk passar storebror på att utnyttja mig som hundvakt medans han är på museum. Ehh, ofta han går på museum! nae nu får det va. hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0