nu blir det att säga godnatt till bloggen

flera timmar av ensamhet i sängen och 4 (ganska så långa) blogginlägg senare är det dags att säga godnatt till min blogg. Jag börjar känna av nu hur trött man blir av att inte göra nånting. Dom ända rum jag har varit i idag är sovrummet, köket och toan. Lite i tv-rummet också då jag byt kanal men det räkns inte. Tv:n och datorn har gått varmt idag för att jag inte skulle känna mig allt för ensam. Nanny, Alla älskar raymond, Just shoot me, Rachel Ray, Våra bästa år, Oprah, Våra bästa år, Lilla sjöjungfrun, Top Model, Pussycat Dolls, Extreme home makeover, Vänner, Ugly Betty, Parlamentet, Never been kissed och sex and the city är det som min TV bjudit och kommer bjuda på under dagen och kvällen. Ska närsomhelst borsta gaddarna, tvätta ansiktet och gå och lägga mig. Pallar knappt hålla ögonen öppna. Hur kan man bli så trött av att se på tv?

imorgon ska jag leka lite hemmafru. Tvätta och diska står som första prioritet, iallafall EFTER att jag har fått sova ut på morgonen. Allt beror dock på hur jag mår när jag vaknar och då är jag lite rädd för att jag lurar mig själv att må dålig för att slippa fixa. det mänskliga sinnet kan nog bedra ändå. Nu ska jag dricka upp mitt vatten, ringa älskling och sen somna. Godnatt, så hörs vi imorgon. hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0