pepp

jag är ganska pepp faktiskt. Efter att Adrienne sagt att mitt hopp såg riktigt bra ut och Maria konstaterat det. Att min rondékick ser bra ut gör att jag blir peppad att satsa allt just nu. Jag är villig till det mesta nu. Att lägga min pengar på ett gymkort, att ändra min kost och att två ggr i veckan åka till esksilstuna för att  få den bästa träningen. Jag vill och jag vill nu! Egentligen borde jag nog inte träna idag och det ska jag nog inte heller men stretchen ska jag inte lägga på hyllan. Om en stund ska jag gå ner i källaren (där det är mest plats) och stretcha både spliten och spagaten tills jag gråter. För det är det värt. det är precis som Söderlunds getingstick; man kan inte göra nånting åt det. Bara att härda ut.

sover själv inatt, totte kommer inte förrens på onsdag. dymmingen.

nu måste snart jozza ringa mig, jag vill träffa henne och jag vill dansa. Saknar henne såå.. <3

kvällen outfit: eskilstuna-dressen.

that's it.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0