tisdagkväll

och jag hostar högt. Mina kräkreflexer är igång hela tiden och dom som jag cyklar förbi tror dom att jag kommer kräkas dom i nacken. Jo, det är lite pinsamt. Såhär kan jag inte hålla på längre, kan ju inte bli sjuk nu när jag ska utomlands.

ikväll blir ännu en säng-kväll. Fiskgratängen står i ugnen, tv är påslagen, den bärbaradatorn och jag är parkerade i sängen och det ska bli skönt. Väntar på att rätt person ska logga in på msn och ikväll ska jag också sova tidigt eftersom att imorgon är det kneg igen. Har jag tur så är det sista dagen innan semester. Skulle vara kul att vara lediga under hela augustifesten.

min mamma och min pappa kommer hem på lördag :D ska bli skönt att se dom igen. Dock betyder det att jag kommer behöva sova i mitt rum igen och det vill jag inte. Jag tycker om deras säng.. Kan dom inte flytta ner till husvagnen, på heltid? Eller typ i husvagnen ute på gatan, så som Jonna och jag gjorde när vi var yngre. Nae, dom får mer än gärna komma hem nu :) tänk att det var 3 veckor sen jag såg dom sista, inte konstigt att man saknar dom. Men varför just lördag? Jag som hade planerat så bra (A) men mina planer får ni inte höra om. Vad ska ni hitta på under augustifesten?

mata mig? Jag är hunrig. Och det är (kollar på äggklockan) 22 minuter kvar!
nu ska jag se på film. Hej och hå gott folk. Borde inte jag börja träna snart? Han får hjälpa mig ;D
hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0