hemma i min säng

Kommit ut ur duschen så nu luktar jag mycket fräshare och mitt hår är skinande rent. Mina naglar är lackröda på både fötter och händer. Mitt ansikte är snustort då jag försöker få tillbaka min hud så som den var sommaren då mitt ansikte var som finaste. (efter bahandligen mot svinkoppar) Min kopp te står brevid mig tillsammans med min vattenflaska som behöver fylls på hela tiden då jag dricker som en elefant och jordnötsringarna finns här också. Tyckte att jag hade gjort mig förtjänt av det. Ligger och myser i mamma's säng och ser på Cityakuten medans det duggar lite utanför fönstret. Mysigt :) Mår faktiskt lite bättre men förkylningen och det onda i halsen är kvar. Jo, jag stannar hemma imorgon också. Hoppas innerligt att jag är frisk tills på fredag för annars blir jag galen. Då jävlar ska jag shaka tills jag inte kan stå upp längre :D eller hur, Vicky? nu ska jag nog faktiskt lägga mig ner och sova en liten stund. Har börjat få min huvudvärk som jag ärvt av mormor och den betyder att det är åska i luften. Jag tycker inte om åskan. Inte mormor heller. Så jag stannar kvar i sängen undet täcket där jag känner mig lite säker iallafall. Väntar på att Top Model och Pussycat Dolls ska börja och sen sätter jag på en till disneyfilm. Har redan sett på Lilla Sjöjungfrun, Alice i underlandet och Ringaren i NotreDame. Jag tröttnar aldrig på Disneyfilmer. Aldrig.

Snacka om att man blir sugen på att skriva blogg när man har tiden över. Dck inte lika roligt när man egentligen inte har något att skriva om på lediga/sjuka dagar. Vad skriver blondinbella, stinalee och kenza om, egentligen? Och varför kan inte jag skiriva så? Jag hade nog också lagt ut tusen bilder på saker jag köpt unders dagen, om jag hade pengarna. Bara två veckor kvar och sen kan jag shoppa vad jag vill och nästan var och vad somhelst också. Jag sa; nästan. (Herregud så elegant jag känner mig med mina lackröda naglar, dom ska nog alltid få se ut såhär) Nu börjar Top Model och sen ska jag laga mat. Undra vad köket bjuder på idag? Skriver mer ikväll. Hejdå :)

jozza har lovat att ringa nån dag så vi kan leka då! :D
"just know that wherever you are, i miss you"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0