11 december

det är bara torsdag. Denhär veckan har gått äckligt sakta och idag är inget undantag. Än så länge är ingenting bestämt och så får det förbli resten av dagen. Jag orkar inte engagera mig i att nånting speciellt ska hända så idag stannar jag hemma, stretchar och bara myser med vovven. Försöker få tiden att gå så fort som möjligt så det blir imorgon snart, är så pepp att träffa hela gänget hemma hos Moa och fira lill-jul. Så satans trevligt! :) 13 pers och 39 julklappar. Någon av klapparna ska man väl lyckas sno åt sig själv? ;D Får se om det blir någon utgång, skulle vara trevligt eftersom söderlund och stina ska ut men som sagt, det återstå att se.

mamma ringde nyss, chefen hade frågat om jag kunde komma in och jobba lite i jul. Det är ju nu som arkivet ska bytas ut, som det gör varje år och vilka är det som får göra det slitet? Jo, extra jobbarna. Till min lycka ska förmodligen också Sara få komma in och jobba samtidgt, kan sluta hursomhelst men jag tror det blir kul som fan. Ska bara försöka kombinera det med MAX nu också men det är lugnt, jag kan jobba 25 timmar om dygnet, 8 dagar i veckan. Inga problem ;D

tråkigt, tråkigt som fan. Och klockan är bara 11.oo =/ hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0