12 december

Grattis till Ellen som fyller 16år idag :) Hipp Hipp, Hurra!

godmorgon till er andra. En av de saker som jag avskyr mest här i världen är när man vaknar på morgonen, fortfarabde är jättetrött men helt och hållet omöjligt kan somna om. Man ligger där, gäspar och allt man vill göra är att få sova en timme eller två till men icke, det funkar inte. Man somnar inte. Idag är en sån dag. Och för att göra processen kort så gick jag upp ganska direkt, slängde mig  i soffan och här ligger jag nu och svär över det som skulle varit en sovmorgon. och som gräddet på moset så snöar det ute, typiskt. Jag och snö är inte bästa vänner. Jättefint och hej och hå men inte när jag har lovat att köra omkring på Sara hela dagen så hon kan köpa julklappar. jaja, köra försiktigt.

nu ska jag äta frukost och mysa med min hund. Vi hörs senare :)

IKVÄLL ÄRE FEST! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0