16 december

Idag säger vi Grattis till Filip som fyller år. Lilla killen blir bara större och större. Jag kan fortfarande komma ihåg den morgonen när mamma berättade att Jonna hade blivit storasyster igen. Jag var så mycket hemma hos dom då att det kändes nästan som om jag också fått ett syskon. Hursomhelst, det är flera år sen nu och pojken har blivit stor. Grattis!

Jag vill ju som sagt vakna av ett glatt SMS och det gjorde jag också, Elin berättade om en kul dröm och då började jag sakna henne jättemycket. Jag måste verkligen lösa dethär, hon måste komma hit! jaja, om jag ska vara helt ärlig så var det inte det SMS:et som jag hade väntat på men när jag kollade en extra gång så ja, där var det! Jag blev jätteglad. Yes, congratz! ;D

mamma har världens förkylning och har därför bestämt sig för att stanna hemma idag och jag har bestämt att jag ska städa mitt rum. Det ligger kläder överallt och jag har fortfarande inte pyntat mitt rum (bara alla andra delar av huset) så det får bli en sån dag idag. Vart har jag gjort av min julskiva? Men innan vi gör något annat så ska det käkas frukost. Vi hörs senare! PUSS

Kommentarer
Postat av: Elin J

Haha, det var faktiskt ganska roligt. Och så sådär när man tror att drömmen verkligen hänt. För jag kom på imorse i skolan att jag skulle kolla din blogg efter det där schemat! Hahaha! Miss you girlie <3

2008-12-16 @ 15:12:08
URL: http://fejkface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0