17 december

ursäkta för den dåliga uppdateringen men idag har jag haft nått att göra hela tiden. Fullt upp hela dagen. Tog världens längsta duscha, klättrade på vinden, tränat, städat och fortsatt stöket i rummet samt hjälpt mormor i köket. Mia och Nattis kom förbi och hade fika med sig och det slutade med att Nattis stannade kvar och här sitter vi nu och ser på "små mirakel" på TV4 Fakkta, väntar på att tiden ska gå. Ska närsomhelst hämta storebror på stationen och sen ska vi följa me han hem och se på film. Harry Potter - Fenixordern för att vara exakt. Skriver mer när jag kommer hem och jag hoppas att jag får sällskap via MSN då. Men ja, vi hörs sen. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0