18 december

aldrig förr har ett år gått så fort. Aldrig förr har jag gjort så mycket på ett år som jag gjort detta år 2008. Kanske är det för att man blir äldre men när jag var liten (och även förra året) så gick alltid december sjukt sakta. Hela den månaden kändes som ett halvår men iår, det är redan 18:e =/ hur fan gick det till? Jaja, det gör inte mig nått, jag älskar julafton. Skynda, skynda, skynda :D

JAG ÄR JÄVLIGT TRÖTT PÅ FOLK! om jag bara hade det mod som jag hade i min dröm inatt. Visst, dom blev inte glada men det kändes jävligt bra. Det var en såndär utomkroppslig upplevelse ni vet. När man ser sig själv och de runt omkring och tillslut var det droppen som fick bägaren att rinna över. Jag såg mig själv flyga i taket av ilska. Skrek och gorma om hur förbannad jag var. När jag vaknade så skrattade jag lite åt mig själv innan jag tänkte, drömmar är väl undermedvetna känslor?

tack vare denna dröm så är jag därför sur idag och känner inte för att hitta på något speciellt. Eller jag har iallfall inte planerat nått men om det var tvunget att planera nått så skulle jag vilja träffa Jonna. Ja, det vill jag! Kanske borde springa upp en sväng på stan för att shoppa julklapp till sara och mamma men det funkar liksom inte, pengarna har tagit slut. Inväntar pengar från in bror och ska tigga lite från pappa. Han kanske tillochmed kan följa med imorgon och handla, jag menar, han är ju ledig. Nu, frukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0