19 december

godmorgon bloggen! här ligger jag, fortfarande i sängen. Båda mina päron är uppe och går på övervåningen. Dom springer framochtillbaka mellan köket och vardagsrummet. Skulle tro att dom gör iordning det sista innan det kommer folk ikväll. Jag funderar på att gå upp jag också eftersom jag ska åka samtidigt som pappa. Medans han sitter i frisörstolen hos sandra så ska jag vandra runt på stan och leta dom sista julklapparna. Jag MÅSTE hitta dom nu annars får jag dampet. Och min bror MÅSTE ha satt in pengar på mitt kort för annars blir pappa arg om han måste betala allt. (nejdå, julen gör inte folk stressade. nej nej..) Så nu ska jag göra mig iordning och så får vi se om vi hörs senare. Annars får ni ha en bra fredag, vänner. Puss och hej.

Kommentarer
Postat av: Elin J

Den stora dagen är den 12 juni :D

EM börjar samma dag :S

2008-12-19 @ 12:30:11
URL: http://fejkface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0