20 december

hej på er! Lördag, min favoritdag. Jag sov länge, åt mumsig grötfrukost och skinkmacka samt gick en långpromenad med hunden. Har även hunnit träna samt stretcha ett tag. Återupptar träningen igen lite senare eftersom just nu strömmar tårarna ner för mina kinder. Jag är så blödig, fan. Dom visar reprisen av "Svenska hjältar" och jag kan inte hålla emot, jag blir så rörd och då gråter jag. Fjant! Inväntar även samtal från Sara och så ska vi bestämma hur och när det blir ikväll. Dock skulle jag gissa på förfest hos henne, vidare till Max-festen och sen drar vi mot Hugo's. Ja, jag följer med utan några större invändningar. Fredrik höll på att svimma när jag berättade vilken nattklubb det blir för kvällen, haha. Jag börjar tro att mina vänner tror att jag har ett favorit-ställe och jag förstår inte vad dom skulle fått dom tankarna ifrån ;D HAHA!

i-lands-problem för dagen:
vad ska jag ha på mig och vad ska jag dricka?
och vilka ska me ut ikväll?

4 dagar kvar! ;D snart är det min absolut favoritdag på hela året. Julafton. Hemma hos mormor&morfar. God mat, kalle anka, julklappar och vårat speciella system, julfika och pokerspel. Måtte dessa dagar gå fort, jag kan inte vänta längre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0