21 december

vill tacka alla för en trevlig lördagkväll. Även fast jag själv inte kom mycket längre än till Hugo's kön innan jag bestämde mig för att åka hem. Trots detta var det ändå väldans trevligt hemma hos sara's farmor&farfar med en flaska vin, småbarn, dansbandskampen och motorcykelgäng. Vidare hem till Sara för den sista fixen innan vi gick mot festen. Passade på att ringa detdär samtalet som jag hade lovat bort, även det var hur trevligt som helst :) Vidare mot Maxfesten. ycket folk, mycket dricka, mycket skratt och många snapsvisor senare var vi på väg mot Hugo's. Jonna hämta, vi köa och sen åkte jag hem. Lite för mycket dricka lite för fort hade nått sin gräns. Mamma fick hämta. Somnade på en gång och nu vaknade jag efter en sjukt konstig dröm. Dock lite för tidigt för min smak men jaja, det behövdes för om ca 10-15 minuter sitter jag i bilen påväg mot huvudstaden för att se bror gå högvakten på slottet. Mamma och jag ska även passa på att handla dom sista julklapparna. Nu går jag en sväng med hunden. Vi hörs ikväll. Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0