4 december

efter att ha vaknat, somnat om, vaknat, somnat om och vaknat igen så insåg jag att jag hade försovit mig. Snabbt som fan var jag påklädd (tur att man kan åka till jobbet i mjukisress eftersom man har jobbkläderna där), sminkad och åt en macka i all hast. Stjusade mamma till jobbet och sen drog jag till mitt eget. Spenderade morgonen framför datorn och sen satte arbetet igång för hela dagen. Övade på att stå i kassan, dressade och packade hamburgare vid behov och lyfte in 190 liter (bokstavligt talat!) i läskrummet. Pga av allt bärande så är nu jag och min rygg inte riktigt överens och jag sitter i soffan med en smärta som heter duga. Måtte det ha gått över tills imorgon.

samtidigt som jag sitter här i min ensamhet och kollar på canal + film, som till min förtjusning visar "Jurassic Park", så passar jag även på att planera min helg medans Sara skickar över sina bilder ifrån cypern. Imorgon är ingen vanlig fredag. Nej, istället för Otten/Hugos/Palace så blir det Lagers träningslokaler för att se när tjejerna tränar inför regionstävlingen och sedan vidare hem till Sofie för en trevlig kväll med pizza, film och trevligt sällskap. Ska bli ûber-kul att få umgås med Sofie igen :) Hoppas på att få plats i deras buss på lördagsmorgonen till Hallsberg så man kan leka lite lagledare för Eskilstuna hela dagen på regionstävlingen.

nae, nu ska jag äta upp min banan, träna och stretcha lite innan jag slänger mig in i duschen. Har varken lust eller ork till något annat ikväll. Soffan är min bästa vän ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0