8 december

hej säger vi till måndags-morgonen. Vad jag gör vaken har jag ingen aning om men jag skyller allt på mamma som självklart behövde stjus till jobbet och nu kan jag inte somna om. Mamma var även värre än min körskolelärare när vi väl kommit iväg. Kommenterade allt jag gjorde och det var precis som att övningsköra igen. Skillanden var väl att jag inte gjorde som hon sa. Hon blev arg och jag var skapligt irriterad. Åkte en omväg hem för att få avreagera mig med dunkade musik och hög hastighet.

det sker inte alls mycket idag, eller inte till en början iallafall. Ska inte vara nere på stan förrns 16.oo då jag ska till hårfagre och få håret fixat. Kommer ta sin lilla tid, som vanligt och runt 19.3o ska jag möta up Sara och stjusa runt på henne så att hon kan få köpa sina sista julklappar. Jag kanske också borde fixa det någon, jag menar, 4 dagar kvar till julklappsbytet och jag har knappt börjat tänka på det. Det är svårt tema iår, genomskinligt. Mamma har lovat att hjälpa.

nae, nu är det frukost och TV:n som väntar. "ja, hejdå hejdå hejdå" HAHAHA! älska intern-skämt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0