don't need a hand, don't need anything

jaha, tack för den!! =/
jag hade ju då lovat att stjusa mamma så när hon ropa (att hon hade försovit sig) så verkligen drog jag mig upp ur sängen för att vara säker på att jag inte somna om eller att jag somna i bilen. Gjorde mamsen (asså mamma, inte killen från cypern) sällskap när hon åt frukost och hade precis kvicknat till när Anette ringer och frågar om mamma ska ha stjus till jobbet. Jag gick genast ner i källaren igen men inte tillbaka till sängen, jag känner mig själv för bra för att göra det. Jag vet att jag bara skulle ligga och vrida på mig så jag slängde mig i soffan. Här skulle jag kunna somna igen eller bara ligga och dega till disney channel och nickelodeon. frukost om ca en timme och sen ska jag springa ett par kilometer. (det är dags att ta tag i träningen nu, jag kan ju inte skylla på att jag inte har tid)

nu, sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0