måndag 16.07

hemma igen. Jobbade 4 långa timmar av non-stopp-stress + att jag fick jobba kvar en stund pga av rush i resturangen. Kom därifrån 40 minuter senare än planerat vilken betyder att pappa satt och vänta i bilen i 35 minuter på parkeringen. Inte konstigt att man hade 7 missade samtal när jag plockade upp mobilen. Nu är jag iallafall hemma och sitter i soffan, ringde nyss till moa för att se om hon ville komma bort på en kvällsfika lite senare + att jag behöver lite hjälp med frågorna till på onsdag. Nej just det! Moa flyttar ju på lördag :O då kan jag ju passa att redan nu (eftersom jag vet att moa kommer läsa detta någon gång innan lördag) att berätta att: Moa, självklart hjälper jag dig att flytta men jag börjar jobba klockan 16.oo. Men jag är din högra hand så länge jag kan vara där! bara jag slipper bygga IKEA-möbler! ;D

nej ni, nu ska jag genast börja på min 2008-resumé med hjälp av bilder ifrån bilddagboken. Annars skulle jag aldrig komma ihåg allt som jag gjort och allt som har hänt dethär året :P Läs den senare. Det kan bli riktigt intressant. Hej så länge.

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Det är lugnt jag kirrar ikea möblerna ^^ :p

2008-12-29 @ 22:39:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0