torsdag 01.55

godkväll! ja, jag sitter hemma. Det blev ingen utgång för mig men det gör absolut ingenting. Har haft en sjukt mysig dag med faster, farbror, mamma, pappa och kusinerna. Vi åt kalkon tills vi storkna och sen var det genast dags för paket. Sminkborstar, foundationpensel, (ettspeciellt) schampoo, nya batman-filmen och en ljuslykta. Tackar tackar! Spelade Nintendo 64 och lill-kusin (som faktiskt inte är så liten längre) spöade mig, som vanligt. Tillbaka upp på övervåningen för risala'malta och julklappsspelet. Anna satt tryggt med sitt block medans vi andra slogs med näppar och klor om övriga presenter. Ner igen för film och sedan spelades det TP. Mamma-lag, pappa-lag och barn-lag. Vilka vann tror ni? ;D JARÅÅ, barnen såklart! (dock inte tack vare mig utan tack vare mina 3 och 6 år yngre kusiner. Fy skäms, Malin!) Sen var jag snäll och skjutsade hem dom eftersom alla vuxna hade tagit en drink och jag var nykter. I samma veva bestämde jag med My, som är hemma igen och stannar hemma i två veckor, att jag ska hämta henne och hennes karl om ca 1-2 timmar på Cromwells och skjutsa hem dom till Marby. Läskig som fan eftersom det kommer vara äckel-mörkt ut mot Marby. Hursomhelst, sova direkt när man kommer hem igen eftersom imorgon är det kneg igen. 12 - 21, hämta sara, öra mig iordning snabbt om fan och sen är det Otten som gäller.  Maskinen :D

okej, en del folk kan inte skilja på att vara rolig, elak eller att vara töntig. DU ÄR BARA TÖNTIG! just nu är jag sådär arg att en grej till och utbrottet kommer av sig självt. Och det händer inte allt för ofta ska jag få be att tala om! Du är tamefan den veligaste, den fegaste och den krångligaste människa jag träffat i hela mitt liv. Du är inte särskilt bra heller. tönt-töntelitönttönt-tönt-tönt!

anyhow, mysan får gärna ringa och säga att dom ska hem snart för trött börjar jag bli. Säng säng säng, sova sova sova, säng säng säng. Palla jobba.. =/ godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0