time stood still

godkväll. Mitt internet har damp och vääägrar logga in mig på msn. Jag är sur och kollar därför på Scrubs istället. Av Scrubs blir jag glad. Dock är det program som jag redan har sett. Inte coolt, som Mia skulle sagt. :D

det blev en snabbsväng hem till Sara tillsammans med Moa för skratt, julmust och "Christine". Skulle ju då ha fixat ögonbrynen men Sara (det klantarslet) glömde pincetten hemma i lägenheten. Så det får bli någon annan dag. Drog igång "Rover" men jag försvann hemmåt ganska fort då jag kände hur trött jag var. Men som jag sa till moa, så blev jag snabbt pigg igen när jag kom hem och nu sitter jag här (MSN har börjat fungera om någon undrar) och försöker förklara för Henke hur julklappsspelet kommer gå till på fredag. Och det är en konversation som inte är det lättaste via MSN ska ni veta..!

"I'll hold you 'til the hurt is gone"'
när jag mådde dåligt hjälpte ni mig, nu är det min tur.
jag finns här. Ni kan alltid ringa mig. Närsomhelst. Alltid.
jag älskar er. <3

jag önskar jag kunde göra mer. Jag skulle göra och ge allt för dom.
Dom är min familj. Min älskade andra familj.

jag måste nog sova nu. Godnatt min vänner!


 


Kommentarer
Postat av: Moa

Finns alltid här om du behöver mej, hjärtat. Hoppar du så hoppar jag...

2008-12-10 @ 10:40:16
URL: http://moarylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0