23 december

godmorgon! jag minns knappt när jag gick och la mig igår. Jag måste verkligen ha varit trött då. Jag vaknade iallafall i min ovanligt varma säng av att mamma ropa att det var dags för mig att vakna till eftersom jag hade lovat att skjutsa henne till jobbet. Tog på mig trippelt med tjocka tröjor och vantar för min värme i bilen är CP och nu på morgonen var det riktigt jävulskt kallt ute. Och inte nog med det, det blåser som fan. Nu sitter jag iallafall i soffan och gläppre runt mellan de olika program som visas såhär på morgonen dan innan dopparedagen. Ah, imorgon är det äntligen julafton :) som jag har längtat! Vad jag ska göra idag för att få denna dag att gå fort vet jag inte än. Henke hade några förslag men inget var särskilt lockande. Vill nog bara vara hemma. Se de filmer som visas ikväll, klä julgranen när mamma kommer hem och sen ska jag sova tidigt så att det blir imorgon snart.

gah! jag dör. Jag är trött men inte tillräckligt för att somna. Istället får det därför bli frukost nu, en lång dusch och sen ska jag bara vara social med min pappa och vår vovve som är här idag. Vi hörs sen! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0