man är väl egocentrisk

här sitter jag och kollar på filmer av mig själv på youtube. Det finns en hel del av dom faktiskt. En från korfu, två från Idre, flera stycken med formationen och en från bussen ifrån tjeckien när jag leker fågelunge och sara håller på att krivera av skratt. Jag funderar på att göra en egen användare på yourtube eftersom jag har många klipp ifrån både VM, EM, övriga tävlingar och andra komiska klipp som skulle vara kul att dela med sig av. Tur att man inte skäms ;D

Oh partystylerz, det första klipper som kommer upp är ifrån VM 2007, första ronden. Vi har aldrig varit så tajta eller haft så kul som vi hade då. Och det syns. ja, det får bli det första. Som jag saknar er.

men först och främst kanske man ska lära sig hur man gör när man lägger upp klipp i bloggen. Vilken tur att man har snälla vänner som lär mig snabbt. Om någon av dom bara kunde logga in på msn.. typ nu. ("NU!")

Kommentarer
Postat av: Sara

ladda upp ladda upp massor av allt! vill så gärna se. ring så förklarar jag! <3

2008-12-08 @ 15:59:44
URL: http://soderlundsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0