onsdag 23.28

hej och godkväll. Dagen började inte alls bra. Blev osams med mormor vilket slutade med att hon tog hunden och gick hem medans jag, arg som ett bi, städade iordning på övervåningen. Vi blev dock sams igen när hon kom hit och lagade mat, jag satt som sällskap på golvet och slog in diverse julklappar och lekte med hunden som tyckte det var extremt kul att slita och dra i papper och paketsnören. Jag tyckte inte det var lika kul men man kan inte göra annat än att skratta åt det lilla monstret till vovve. Mer än så hände inte och jag hade bara allmänt tråkigt, tills Fredrik kom hit. Då skrattade jag okontrollerat. Jag skrattade så mycket att jag slog huvudet i bokhyllan och tårarna sprutade åt alla håll. Sara kom förbi och vi slappade med tjockis-mat tills det var dags att stressa iväg. Jag hade lovat bort mig att stjusa Sara's faster med bihang till en julkonsert i nya Stadium-arenan. Tokmycket bilar men tuff som jag är så trängde jag mig förbi på dit och tillbaka. Åkte direkt till sara, hade småproblem att hitta parkeringautomaten men damen med rösten hjälpte oss. HAHA! Hemma hos sara så bjöds det på kinamat för vissa och thé för andra. Myselipys! Gjorde även frågor till frågesporten på nyår vilket återkallade vissa flashbacks och detta gjorde att vi skrattade oss fördärvade vissa gånger. Tänk, så många år, så många minnen. Och fler ska de bli <3

nu är jag iallafall hemkommen och har parkerat mig där jag brukar sluta mina kvällar, i soffan. Fastnade direkt vid MSN och inte utan anledning :) hursomhelst, jag funderar på att somna tidigt ikväll. Det finns ingenting ikväll som lockar mig till att sitta vaken. Inte ens "Scrubs" funkar ikväll. Så nu säger jag hejdå. Ge mig fredag när jag vaknar! Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0