"Avdelning! Halt!"

sådär, då var man hemma igen. Slocknade så fort jag satte mig i bilen, vaknade när vi körde in i stockholm och surade över att mamma väckte mig tidigare än vad som hade behövts eftersom vi körde genom huvudstaden för att hitta ett parkeringshus. Hittade ett pyttelitet precis brevid slottet (vilken tur!) och sedan letade vi snabbt reda på Henka för att få reda på hur dagen skulle se ut. Måste erkänna att det var riktigt kul att se de olika vaktbytena och vad allt hette. Min storebror var coolast av alla och hörde också mest av alla dom som skulle skrika. Alla andra lät bara fjantiga. Armén's musikkår var även dom coola som få. Planerade att gå på stan men det blev inte av när vi insåg att pakeringshuset kostade 60 kr i timmen (!) så vi åkte snabbt därifrån. En olycka med en hästtransport satte halva stockholm i kö och vårann resa till skärholmen gick åt helvete. Stannade istället i södertälje och köpte julklappar till kusin och morfar inne på Intersport där jag även blev kär. Både i en försäljare och ett par skor. (jag fick skorna! tyvärr inte försäljaren) Kom hem straxt efter 18.oo och har sedan dess bara ätit tacos och slappat i soffan. ska inte göra nått annat heller. Ladda inför imorgon då det är stan me sara och julbak me pappa.

nej, nu har pappa invaderat gillestugan och jag får förflytta mig in i mitt eget rum.
sova 10 minuter innan jag ska hämta bror på stationen, som jag så dumt nog lovat.
hejdå vänner.

jag vill, men vågar inte..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0