tisdag 19.19

Sådär, nu har jag inga pengar kvar. Inte en krona. Inte ett rött öre. Not a dime. Jag är luspank, så att säga. (jag överdriva kanske en aning eftersom jag har en tjuga i plånboken och 33 kr på kortet men jag känner mig iallafall fattig som en kyrkoråtta) Mådte dock ge migsjälv lite credd för att ha haft kvar pengar så pass länge som jag haft eftersom jag senaste jobbade och fick lön i september och mina sista pengar försvann idag. Sådär några dagar innan jul, passar asbra! =/ Hursomhelst så la jag pengarna på något som jag behövde, nämligen julklappar till pappa, kusin och julklappsbytet. Längtar till fredag som en tok ska bli så kul att träffa hela gänget, bara umgås och dricka lite innan vi sätter igång med julklappsspelet och hela festandet övergår från något trevligt till ren hysteri. Dock hysteri av skratt.

sitter här i soffan och ser på "Allt om min buske" som visas på Canal +. Kanske inte världens bästa film men jag skrattar så jag håller på att krivera. "oh, vilka fina gurkor!"  jag menar, med kommenterar som sådana så är det svårt att låta bli. Haha! Samtidgt håller jag på att försöka logga in mig på MSN men det har fått nått damp och loggar ur mig så fort jag loggas in. Irriterande till max!

i did it again.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0