torsdag 23.05

Yes! dagen har äntligen dragit förbi. Det har varit världshistoriens mest värdelösa dag. Det enda som sken upp dagen var då jag stjusade Anna till jobbet och Ida hem till sin far. Annars har jag bara suttit här hemma utan någonting speciellt att göra. Tog itu med en tvätt som mormor fixat och åt de pannkakor som mamma glömde ta med sig till jobbet. Som sagt en ovärd dagen men kvällen kunde inte ha slutat bättre :) Fått asbra musik och "Röd drake" visas på 6:an, dock inga popcorn men jag överlever utan.

det är konstigt hur fort livet kan vända. Så mycket saker och människor som förändras med åren men för varje som går så får man en chans att möta nya tillfällen. Det är verkligen det som denhär hösten har betytt för mig. Att göra nya saker, möta nya människor. Det här har vart min tid och jag tog chansen. Verkligen. Jag tänker ta alla chanser jag får och det här är en av dom. Det värsta som kan hända är...? det återstår att se. Hursomhelst, jag förtjänar att må bra igen. Ni får veta mer när jag vet hur det blir.

imorgon är det äntligen fredag, som jag har längtat! Först blir det julklappsshopping med Sara och sen ska jag hem och göra mig lite festfin eftersom det faktiskt är julen vi ska fira. Tre julklappar, en flaska Asti och mitt glada humör tar jag med mig. har bjudit med Gurra men jag vet inte om han är på G. det är inte hans typ av fest imorgon. HAHA! hur många av er vet vem jag pratar om? ;D hursomhelst, man vet aldrig när den spelevinken dyker upp. Håll i hatten! Nej, nu ska jag sova. Godnatt mina vänner :) PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0