11 juli

min nya fon funkar perfekt. Mycket nöjd :)

idag har jag praktiskt taget bönat och bett om jobb. Jag jobbar för fort så jag själv inte hinner med. Efter lunch hade jag nada att göra och jag har fått roa mig med små jobb hela eftermiddagen. Och inte nog med det så öste regnet ner på mig när jag skulle cykla hem ifrån stan efter att ha lunchat med Totte på Paus. Jag smet en halvtimme tidigare än beräknat men det är ju bara fredag en gång i veckan och jag har jobbat sjukt bra denhär veckan så jag tyckte att en halvtimme kan jag nog unna mig. Sitter nu ensam hemma, m&p har åkt till husvagnen och jag väntar på att vicky och jonna ska komma hit, förfest och iordningfix innan det bär av mot Otten för natten. Imorgon ska jag sova länge och städa huset, det har jag lovat mamma.

nu ska jag äta något, dock inga jordgubbar för dom är slut. Vad ska jag äta till frukost imorgon då?

totte, ladda din mobil! hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0