12 juli

TACK FÖR IGÅR! jag hade askul och det var länge sen man hade det ute. Rockade loss på "svenska" på Otten med jonna & sara, fick sällskap av några nya vänner. Bamse, Marcus och Olle, min danspartner hela kvällen och kvart-i-tre-ragg. HAHA! dansade loss till vangaboys, ronny & ragge, ett antal linda barnslig och övriga allmänt skitroliga låtar. Lyft, dans på scenen, asgarv och många många många många kramar. En väldigt mysig avslutningsdans till kung av sand med hela gänget som slutade med en tryckare för mig och olle. Väldigt trevligt :P Det är sånthär man alltid kommer minnas. Nästa helg blire samma sak, eller.. jag hoppas iallafall. Vicky sov hos mig inatt då varken hon eller jag ville gå hem själva. Hon åkte nyss hem och jag ska nu äta frukost för jag hungrar ihjäl. "HELA VÄRLDENS HUNGER SAMLAD I MIG!" markus krunegård passar till allt. hursomhelst, tack för igår, ni var så bra.

totte, jag saknar dig.
imorgon ska vi pussas.
<3


Kommentarer
Postat av: Sara

Åh, jag hade verkligen jättekul! :) DETTA GÖR VI OM :D "Köttbulle-dubbelmacka" for life! ;)

2008-07-12 @ 16:35:19
URL: http://soderlundsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0