14 juli

min telefon vill inte ta emot mina nya inställningar just nu, fan.
Ganska nyss hemkommen från jobbet som gick ovanligt fort idag, skönt att äntligen få jobb av någon som förstår vad den håller på med + att den kan förklara någorlunda bra iallafall. Åt på sibylla med mamma och köpta glass på sista rasten. Går nu omkring hemma i bara underkläder för jag svettas fan ihjäl. Det regnar och åskar ute men nog fan ska det vara varmt. Typsikt. Blir att träna inomhus idag eftersom jag inte känner för att hoppa studsmatta när det åskar. Har lovat mamma att städa toaletten och laga ungspannkaka till våra matlådor imorgon. Sen ska jag fan rensa mitt rum, jag är faktiskt på ett sådant humör. Ja det ska jag, sätta på en film på datan och städa rummet, slänga all skit. Men vad ska man äta ikväll? Pappa är på jour hela kvällen och mamma är.. någonstans, så jag får laga maten själv. Nu ska jag städa. Puss & hej.

Och vem fan har berättat för Madonna att hon kan dansa?
TA BORT HENNE IFRÅN VÅRA TV-APPARATER! kvinnan gör mig bara irriterad.
lyssna är okej men att också behöva se henne i tajta, minimala kläder (inte för att hon har ful kropp utan för att hon faktiskt har fel ålder för dom slags kläderna) , åma sig mot stackars Timberlake och göra alla de "coola" stegen som hon totalt förstör, gör att jag varenda gång byter kanal.

bye bye.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0