20 juli

krunegård var helt otrolig. Kärlek till vår sjungande Norrköpings-kille.
- "linköping är väl helt okej, men denhär låten handlar om Norrköping," ojojoj, sicket röj.
Jag är inte Håkans största fan och tyvärr så kunde jag inte så värst många låtar men grym var han. Han röjde loss med hela publiken och var bara allmänt as-bra. Men när Uggla steg pp på scenen röjde jag tills min rygg sa ifrån. Fula gubbar, efterfest, vild & skild, hotta brudar, nitar och läder, centrumhets, jättekult och såååå många fler. Röjde loss i bilen både dit och hem och jag är så nöjd med min lördag. Mina tjejer vet verkligen hur man gör mina dagar. kan det inte vara lördag igen? <3

Uggla, Håkan & Krunegård. Ni är Gudar.

idag ska jag nog bara slappa, ringer nog Jonna snart för att se på film eller nått. Måste dock städa källaren först för här ser det ut som om ett krig har gtt rakt igenom huset. Och om det ser ut såhär när mamma kommer hem så kommer vi inte vara sams ikväll. Inte bra, för mamma ska betala min cypern-resa ikväll så jag ska verkligen hålla mig sams med henne. Iallafall idag ;) Så jag möter upp sazza senare och betalar resan och sen ska vi bara vänta in tiden, tills det är dags att åka och slappa i en vecka. jeje.. utgång på fredag? Jonna kanske? jodå, jag är pepp. Nu ska jag städa. Puss & Hej. hörs ikväll. Hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0