21 juli

2år och 1månad.
25 månader.
760 dagar
<3

sjukt jäkla segt på jobbet idag, eller inte jobbet men jag var seg. Höll på att somna inne i arkivet och fick inte fart förrns efter rasten då jag tryckt i mig två glassar. Har även lyckats dra till mig flera vuxenpoäng under dagen. Satte ver hela 13.000 kroner på pappa's kort, samtidigt passade jag på att beställa ett nytt visa kort (INTE ELEKTRON) så att jag kan fixa och trixa med konton samt betala egna räkningar och övrigt. Efter myckt om och men, många problem och mycket panik och ännu mer prat i telefon för att försöka fixa till allt det här med att betala resan så har jag nu äntligen faxat iväg bokningen till ving och där är betalad. NU kan vi äntligen bara vänta in den 25 augusti. Jag längtar. Oh jag längtar.

ikväll blir det myskväll med totte framför flera filmer som han lovat att ta med hit. Hoppas dom funkar bara..
jobb imorgon. Palla. Bara 4 veckor kvar. skriver mer senare. Hejdå vänner.

sara. när kommer du hem?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0