28 juli @ work

Idag är det min mamma's dag. Grattis på din födelsedag, älskade mamma <3


sitter på jobbet, hunrig eftersom jag och totte försov oss så jag har ännu inte ätit någon frukost. Utomhus skiner solen, inte ett moln på himlen och detta gör mig sjukt störd. Varför ska det bli ett så himla bra väder just nu för? Bara för att jag jobbar hela dagarna? Vad har jag gjort för att förtjäna dethär? Det är dagar som dessa man vill åak till en sjö eller ligga vid en pool hela dagen, inte sitta inne på ett kontor som knappt har nån luft. Men jag härdar ut, bara 3 veckor kvar.

nu ska jag gå på rast och käka frukost. Sen försvinner jag in i arkivet, mycket papper ska in idag. Hörs senare. Bye.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0