31 juli @ work

som vanligt: segt, otroligt segt.
På två timmar har jag satt in några papper och ingenting mer. Undrar bestämmt om det faktiskt finns nått mer att göra nu eller om jag ännu en dag ska behöva tjäna pengar på att chatta. För det skulle jag lika gärna kunna göra hemma. Eller så skulle jag kunna sitta på körskolan. Shit, lagom irriterad idag.

till min stora besvikelse så är det bara 2 rikstävlingar uppskrivna på dansskolans hemsida. Blir det inte fler iår?
Jag har asså två tävlingar på mig att ta mig upp i superstar, kommer jag lyckas? Det återstår att se men oj oj oj, så pepp jag är. Höst snart? Måste även få säga Grattis till min mamma som fått tillbaka sitt körkort efter två månader :) Idag kommer min älskling och sover hos mig. Samt att vi ska fira mamma's födelsedag tillsammans med familjen pettersson och så ska vi vara hundvakt hela helgen, eller mamma & pappa ska, jag drar tidigt lördagmorgon :D

nej, nu ska jag jobba. bye bye.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0