5 juli

idag har jag varit arbetslös (ja, arbetslös, inte fattig student utan ARBETSLÖS!) i en månad, tack för att du påminde mig Nattis. Verkligen, tack! Kan ni höra den, ironin? Har knappt sovit en blund inatt då Totte lyckats ta upp all plats i dubbelsängen och Nero gnällt som en tok vid dörren för han ville ut. Så klockan 2, 4 och 7 var jag ute med honom på gården. Inte konstigt att man är seg idag. Totte åkte för en stund sen för att fira sin farmor, jag stannde hemma för att duscha och fixa lite innan vi får besök av vänner ikväll. Ikväll ska jag hoppas på det bästa.

jag måste kolla upp min planering.

7 juli börjar jobbet, 2-3 augusti åker jag & jonna till husvagnen, teoriprovet är bokat men jag berättar inte när, 8-10 augusti är det dansläger i vingåker med dansen, 25 augusti (?) åker vi till Cypern, sen drar dansen igång och nån gång här efter SKA jag tatuera mig igen. Hur min höst/vinter för övrigt ser ut har jag ingen aning men jag vill ha jobb, ett riktigt jobb för jag vill flytta hemifrån. Tror min mamma också vill att jag ska det. Hur man nu ska tolka det, egentligen? :P

nu ska jag duscha och äta lunch, och det blir..?

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0