ensam

och jag vill inte vara ensam. jag hatar att vara ensam, jag är ingen ensam-varg. Ensam är stark finns knappt i mitt ordförråd. Jodå, ag vill flytta ihop med totte så att jag får vara med honom NÄR jag vill, somna med honom varje kväll och inte behöva vara ledsen för att vi inte kan träffas. Jag börjar tröttna på att vara ledsen..

min kväll blev bättre än väntat. Donken, film och mys med jonna, vicky och daniel. Daniel hade bakat mycket goda muffins (10 extra poöng) och jag tycker han var väldigt trevlig. Mycket bra pojk för min viktoria. Det blev att se Jonas Gardell och vicky & jag hade såklart dampet. Ligger nu hemma i soffan, ledsen och ensam. Imorgon är det kneg så jag borde sova men jag är inte trött, jag har bara ont i ryggen eftersom jag ligger så konstigt med bärbara datorn i soffan men hellre det än att behöva sitta på övervåningen i tysnad för att inte väcka päronen. Så, min rygg får snällt stå ut. Imorgon är det lunch med Ludvig som ska bjuda på Pas eftersom jag bjöd honom idag ;) det ska bli väldigt trevligt. sen äre party och jag längtar så sjukt mycket. Hoppas bara på att mina förväntningar blir besvarade, jag vill verkligen inte ha tråkigt imorgon. det pallar jag inte just nu. Btw så håller min mage på att mörda mig, den tycker inte om att vara tjej just nu och inte jag heller.. dö mag-jävel, DÖ!

nu ska jag sova, måste tänka på refrängen. godnatt mina kära läsare.
det är skönt att veta att det kanske är någon som lyssnar, läser och (kanske?) förstår hur det är, ibland..
sara, jag saknar dig.
jonna & vicky, det bästa med er att när vi väl ses, så är allt som vanligt.. <3

nu somnar jag. puss och hej.

Kommentarer
Postat av: Äny

Jadå, såklart det blir en bra kväll! :D

2008-07-18 @ 09:17:52
URL: http://hattifnattanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0