fasiken

det är inte min dag idag.
dock har jag varit duktig och läst på i teoriboken det som jag känner att jag behövde läsa. Känns lite halvbra nu. Bra för att jag faktiskt lär mig nått litet hela tiden men jag undrar om det räcker. Det som inte känns s bra är att jag inte kan sitta på körskolan och plugga så mycket som jag skulle vilja och detta gör att jag inte vet vad jag faktiskt kan eller inte kan. Oh, alla min tankar går till detta dumma prov. Kan man inte bara få kortet i ett cornflakespaket? Eller i julklapp? nej nu ska jag sluta klaga och ta upp boken ännu en gång och plugga tills mina ögon blöder, eller tills jag somnar.. har inte bestämmt mig än. Kneg imorgon. Jag vill inte, denhär veckan är bara seg och ingenting annat. Vill bara att det ska bli fredag, följa med söderlund hem och sen blire party för hela slanten. Nu babblar jag bara. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0