finally

Nyss hemkommen från Ida, bokat våran efterlängtade resa till Cypern. Den 25:e augusti bär det av mot varmare klimat.
jag, sara, moa, anna, sara, ida och nina. Dethär kan bara sluta bra :) Jag längtar redan, bara 6 veckor kvar!

idag har varit en bra dag, inte gjort så mkt men det har varit trevligt. Satt hemma hos Totte med Moa och såg på "En fyra för tre". Grymt kul och grymt länge sen man såg det. Vet att jag och Pappa satt varje onsdag (eller torsdag) då det sändes som klistrade framför TV:n och skrattade tills tårarna rann. Btw så var det utomordentligt skönt att få träffa älskling igen. Saknat han som en tok <3 han ska sova hos mig på onsdag sen åker han till landet på torsdag morgon. och han lämnar mig hemma. suck.. Ska nu bara vänta på att m&p ska se klart på sin deckare så att jag kan få reda på min kontonummer, skicka ut sms till min kära med-resenärer och sen sova. För imorgon är det som sagt kneg igen, utan Ludvig. ännu mera suck.. det tönten åker till stockhom. Nej, hejdå.

fuck me sideways, jag är så pepp på fest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0