LÄS!

Metrobloggen.se/thor

"När jag föll ner i helvetet"

det gör ont i hela min kropp när jag läser hennes blogg. Hennes detaljer om vad som hände och hur det kändes. stackars tjej som fick benet avsparkat under en fotbollsmatch och bloggen handlar om hennes väg tillbaka. Jag vet inte varför jag fastna för den, tror att jag vill veta hur det kommer gå för henne när det har läkt ordentligt och hon ska tillbaka till vardagen. För vad skulle jag göra utan ett av mina ben? Eller båda..? Hemska tanke.

varning för starka bilder dock, för den som är känslig.

jag kan inte säga att jag vet hur hon känner för jag har aldrig brutit något, fått hjärnskakning eller ens haft näsblod. Men får inte ni den känslan? När någon berättar att någon te.x fick halsen avskruren, så håller man sig automatiskt för halsen. Eller när någon bryter benet så håller man sig för benet? varför? Det gör ju inte ont på mig för att någon annan gjort sig illa? det kanske gör sympati-ont? Hursomhelst så önskar jag henne all lycka på sin väg tillbaka. Lycka Till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0