självförtroende sköt i höjden

gjort flera teori-test nu ända sen jag kom hem och på det senaste testet fick jag 96% rätt av 65 frågor. And i'm feeling good. Fick nästan lite lust at börja läsa mer i boken. Ikväll ska jag läsa de kapitel som jag känner att jag inte riktigt har koll på. Och imorgon så blir det lunchrast på jobbet så då kan man passa på att fortsäta läsa då. Lite (ganska mycket)varje dag innan den lite halvstora dagen är här.

kommer ni ihåg hur unrgi jag var? att jag hade ont i magen för jag var så hunrig?
nu har jag iallafall fått mat och åt för mycket mat lite för fort. aj aj i min stackars mage.
på tal om mage.. har jag ätit mitt p-piller idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0